don't worry we have allah on our side...amin

"orang yang dinaungi hidayah akan takut jika kehilangan rasa jujur, rasa syukur dan jiwa besar"

sakit hatiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......

haihhhh......pening..pening..pening...
mood pagi2 tadi dah spoil..sebab nya, nana kene SAMAN dgn pak polisi..
aiyoooo...dah dua tahun keje kat mitc ni tak pernah pulak aku kene saman.tetibe hari ni memang kurang bernasib baik, aku kene saman disebabkan aku salah lorong...
yang menyebabkan sakit hati lagi tu, orang yang sama lorong dngan aku tidak pulak di samannya..alasan yang diberikan 'beliau tidak cukup kakitangan nak tahan semua kete'..
so, keta aku ni????ape kess kan..haihhh...
mula la, bila dah kene saman ni merunggut je keje nya..--->memang salah ko kan nana..heheh.

status saman : dalam beg
mood : nak bgtahu ibu and ayah ke tak???.heheheh
firasat : cik piah bakal mengamukkkkk.....arghhh..takuttt..
________________________________________________________________________________

haih, bertambah tension pulak aku..lepas bab kene saman, bab ragam orang opis lak.
tak patut beliau buat camtu..memang menyusahkan aku sebenarnya.
tapi aper boleh buat.beliau ada kuasa vito di tangan dan beliau boleh buat sesuka hati.
mungkin beliau ader syer kottt...
tapi perangai beliau memang sudah melampau dan tidak seharusnya buat begitu.
dalam seminggu ni memang aku asyik layan kes dia ni je.
and finally, semuanya setel today and kesian pada supplier yang aku tipon..kene marah dengan aku gara-gara tidak memenuhi kateria yang di kehendaki oleh beliau itu..last sekali, aku suruh je supplier tu balik and kemudian aje hantar barang yang tertinggal itu..lantak le beliau cari jalan penyelesaiannya nanti......

status : feedup
mood : singa laparr...
firasat : ader yang kene ni kanggg......

0 komen-komen:

About this blog

blog budak ni laa...selamat datanggg.....
Powered by Blogger.

tatapan

jom kita kongsi cerita yang baik di kongsikan yang buruk jadi pengajaran smile

Followers

Featured Posts