don't worry we have allah on our side...amin

"orang yang dinaungi hidayah akan takut jika kehilangan rasa jujur, rasa syukur dan jiwa besar"

gila nak masakkk....

kerja partime aku sekarang ni tengah tengok2 resepi yang best.hahahah..
hari tu aku berjaya membuat roti gardenia pizza..menjadi tu..hidang kat family bertepek-tepek pujian.hahaha..orang yang jauh pun cemburu sebab tak dapat rasa.hehe
terus keesokkannya aku jadikan sarapan pagi..licinnnnnnnn.....
so, cadangnye ahad weekend hari tu nak wat chese cake.pulak tu along aku teringin gak nak makan cake.last sekali chese cake aku terus takder sebabnya badan semua dah sakit-sakit sebab mengemas store..fuhhhhhhh..terus frust tak buat.kene tunggu weekend akan datang le..

ni, tengah takde keje sangat ni, syok aku melayan satu lagi blog resepi yang best..tangan ni dah menulis dah resepi yang nak buat nanti.hahaha...entah bila nak buatnye kan.tapi yang penting WAJIB buat sebab aku asyik makan BOS aku punye cake aje..jeles betol sebab aku tak buat2 lagi.hahaha...alang-alang tu nak dengar pujian yang bertepek-tepek itu.hahahaha....

cuti panjang....MENU??? chese cake?? swiss roll nutella???...nyam.nyam ^____^

0 komen-komen:

About this blog

blog budak ni laa...selamat datanggg.....
Powered by Blogger.

tatapan

jom kita kongsi cerita yang baik di kongsikan yang buruk jadi pengajaran smile

Followers

Featured Posts