don't worry we have allah on our side...amin

"orang yang dinaungi hidayah akan takut jika kehilangan rasa jujur, rasa syukur dan jiwa besar"

aiyooooooooooooooo.......

ingatkan semalam dah setel la bab menyakit kan hati ni.rupanya, hari ni pun sama jugak.
sakitkan hati orang aje keje nya..orang yang sama pulak tu..
tapi tajuk kesnya lain sikit..
takpe la..memang rasa sakit hati sangat sebab dia cube untuk menghasut orang lain dan akan menyebab kan orang itu akan membenci aku..ohh,,tidak bagus yea cara kamu itu...
tapi, Tuhan itu Maha Adil..Dia akan tunjuk jugak pada kebenarannya nanti.
dan aku tidak akan mengalah..dulu memang, aku akan sentiasa sedih dan down bila benda2 ni terjadi pada aku.tapi akibat terlalu banyak yang berlaku, aku jadi belajar pada sesuatu perkara..
'kita tidak akan sentiasa di bawah, kerana kita jugak akan berada di atas juga nanti'

dan pada kamu....jangan la kamu berbuat benda yang begitu.sebabnya dia tidak memudaratkan aku sikit pun.tapi dia akan memudaratkan kamu kerana ramai orang yang tidak akan percaya pada kamu serta tidak akan menyukai kamu lagi.dan aku tidak akan gentar kerana aku berada di laluan yang betul dan bertindak mengikut arahan.dan arahan itu bukanlah dari kamu. kamu dan aku adalah sama sahaja status di sini iaitu.........MAKAN GAJI

MOOD : tidak stresss langsung.....dan aku happy ^_^

0 komen-komen:

About this blog

blog budak ni laa...selamat datanggg.....
Powered by Blogger.

tatapan

jom kita kongsi cerita yang baik di kongsikan yang buruk jadi pengajaran smile

Followers

Featured Posts