don't worry we have allah on our side...amin

"orang yang dinaungi hidayah akan takut jika kehilangan rasa jujur, rasa syukur dan jiwa besar"

~pagi jumaat yang indah~

pagi jumaat yang indah..di turuni dengan hujan yang lebat sepanjang perjalanan ker tempat kerja..dengan mata yang rabun, dengan makcik yang berspek mata, nana mintak tolong dengan dia suh tengok jalan..hehehe..kereta dah lama tak basuh.basuh dengan air hujan yang turun jer..kalu cantik takper la kan. :)

semalam hari yang kurang mood di awal pagi. muka ku yang bermoody memang jelas nampak.cam ner nak sorok ek..?????..banyak benda yang berpikir kat kepala otak nana ni sekarang..tentang benda yang selalu terjadi dan macam mana nak menghadapinya...
lebih kurang pukul 10am, ibu pulak call yang atok ngah telah pulang ke rahmahtullah.begiru sayu hati ku mendengarnya..yela, baru minggu lepas tu nana jumpa dia.duduk sebelah nana sambil mangaminkan doa.nampak sihat ajer,muka pon tak nampaks akit.memang mengejutkan pada semua pihak la. mungkin dia sendiri yang tahu agaknye...

lepas tu pulak, biasa la, kejadian di tempat kerja nana sendiri. memang tak abis2 nak sakitkan hati orang kan. dah la berumur..kang marah,berdosa..sabar je la..tapi bila yang tak sabarnya bila ditundingkan jari pada kita.kita yang tak tahu apa sebab pon tibe2 jer kena soal siasat kan..aiyoooo..memang mood yang lemah pagi tu. bos pun perasan jugak..nak menangis sebab dengn tangisan jer dapat reda. tapi tak terkeluar, kang takut satu opis pulak yang tahu semua kang..

so alhamdulillah, pagi jumaat yang indah dan di iringi pula dengan hujan yang turun, memang sesuai la dengan title. tiada apa yang berlaku lagi wat masa sekarang ni..nana pun senang nak buat kerja.. bak kata ibu, muka jangan bakuppppp...hahah..maksudnya, muka jangan masam la..kena senyum jer sentiasaaaa... :)

0 komen-komen:

About this blog

blog budak ni laa...selamat datanggg.....
Powered by Blogger.

tatapan

jom kita kongsi cerita yang baik di kongsikan yang buruk jadi pengajaran smile

Followers

Featured Posts