don't worry we have allah on our side...amin

"orang yang dinaungi hidayah akan takut jika kehilangan rasa jujur, rasa syukur dan jiwa besar"

~bermula dengan telekung~

salam...sajer nak berkongsi cerita. bos pun tak ader ni ah.so, aper lagi, blog yang dah lama tak berusik ni kena la update kan. mana boleh tengok blog yang lain dah update.kita jer yang terhegeh2 kan..makngah saya yang tak tahu apa2 pon dah cantik dah blog dia..siapa lagi kalu bukan adik nye yang melayan karenah nye..kesian pakcik saya.
kitorang sekeluarga dah ader blog masing2. tapi semuanya yang berguna. pakitam saya dengan blog makeup nye, sama dengan pakcik saya..
pakteh pulak dengan blog pengantin dan pelaminnye yang makin laris sekarang ni.so, kalu masing2 nak tengok, boleh, klik jer, terpampang la semua kan.. :)
yang abang saya pulak dengan blog belalang studio nye...semua tu untuk perniagaan... semoga hasil titik peluh diorang berhasil dan di murahkan rezeki hendaknye..


sy pulak sekarang ni tengah belajar untuk berniaga jugak..sy berniaga telekung.walaupun lambat perjalananya, alhamdulillah, dah 13 telekung berjaya di jual. tadi pon dah bagi duit hasil telekung tu kat bos saya. takut nak simpan lama2 kat tangan...banyak tuh..sekarang dah ader kereta susah sikit. kena la wat kerja lebih masa jugak kan. topop duit untuk belanja makan..mula2 susah jugak..erm tak pe..kena banyak berusaha la..tak bergitu mak induk ku...heheheh... :)



(contoh corak telekung yang ada :--> telekung from kemboja)

0 komen-komen:

About this blog

blog budak ni laa...selamat datanggg.....
Powered by Blogger.

tatapan

jom kita kongsi cerita yang baik di kongsikan yang buruk jadi pengajaran smile

Followers

Featured Posts