don't worry we have allah on our side...amin

"orang yang dinaungi hidayah akan takut jika kehilangan rasa jujur, rasa syukur dan jiwa besar"

26 december

^_^ yeaaahh..thanks to my mum...sebab melahirkan saya dan alhamdulillah saya masih lagi berada di bumi ini dengan senyuman dan penuh kesyukuran...

so, sy telah di suprise kan oleh ibu and adik ku yang ketiga sebab dorang tepat je pukul 12 dorang datang peluk and yum pipi..ishh....hehehe..then, hadiah suprise oleh encek tunang..thanks yeaa..

keesokkannya, kitorang ade famliy picnic and sekali lagi disuprisekan oleh dorang yang ada kat situ.dorang ajak main game nenek kebayan.so, mangsa nye adalah saya.kedua2 mata saya telah ditutup and lepas dorang habis nyanyi dorang bukak mata and ada kek depan mata...memang TERKEJUT... walaupun saya dah tahu ada kek dalam peti ais.hahahahaha.....

ape-ape pun terima kasih yang wish besday untuk saya.semoga doa kalian akan dimakbulkan.amin.thanks pada yang beri hadiah pada saya..gmbar hadiah bia la rahsia yea..
and happy besday to pada sepupu saya (zahin) yang sama tarikh lahir dengan saya..


^_^ sayang anda semua..................

0 komen-komen:

About this blog

blog budak ni laa...selamat datanggg.....
Powered by Blogger.

tatapan

jom kita kongsi cerita yang baik di kongsikan yang buruk jadi pengajaran smile

Followers

Featured Posts