don't worry we have allah on our side...amin

"orang yang dinaungi hidayah akan takut jika kehilangan rasa jujur, rasa syukur dan jiwa besar"

frust t_t

lama betol nana menyepikan diri..bukan ape setelah gangguan internet yang berlaku di area tempat nana bekerja, agak sukar untuk mencatat aktiviti harian..tapi memang kali ni terpaksa jugak nana catatkan cerita sedih yang berlaku semalam.. nana terlepas satu interview dari bank AMbank Insurance and memang nana frust sangat2 sebab nana sendiri yang apply.tapi memang saje2 je apply mula and memang tak yakin akan di panggil temuduga. nana apply di Job Malaysia and dah lama juga sebenarnya..then semalam dalam tengah hari baru la line internet baru ok. jadi nana tengok email macam biasa.sekali tengok ader satu inbox yang menarik perhatian.tapi wat selamba je lagi sebab selalunya web tersebut akan update.jadi nana bukak jugak web tu and tengok kat list tu 'PANGILAN DITEMUDUGA' dalam hati memang berdebar2 jugak la.yela first time lak tu dapat pangilan temuduga.sepanjang nana apply memang tak pernah nana dapat.jadi memang exciting gile la.sekali tekan lak pada maklumat yang ader kat situ..

pangilan temuduga: 19/05/2011
jam: 12.30pm
whatttt..........terlepasssss..minggu lepas rupanya.. t__t sedihnyaaaaa...macam2 benda telintas kat kepala,macam2 tuduh menunuh terjadi,pasal internet la,kenapa tak call la,rumah tak pasang internet la,komputer rosak la..saling menyalah antara satu sama lain.. and lastly, na balik rumah, say something pada ibu and kebetulan ader along,erin and diknor and kat situ jugak la air mata memang meleleh lajuuu..siap dengan mata bengkak and merah lagi...sedih punye pasal..sedih sebab terlepas peluang yang selama ni selalu menjadi angan-angan..

and ibu nana kata, takpe la, mungkin ader hikmah semua tu.sabar je and tunggu mungkin ader yang lebih baik daripada yang terlepas tadi. mungkin Tuhan telah selisihkan semua tu sebab Dia mahukan nana dapat yang terbaik and sentiasa bersyukur dengan apa yang ada..

lepas solat Magrib and nana doa, semoga Allah sentiasa ada pada nana and nana tahu Allah akan berikan satu hikmah yang baik dan yang sesuai untuk hambanya..... life must be go on..yang dah terlepas,biarkan belalu.............peace *_*

2 komen-komen:

murniizar May 26, 2011 at 4:59 PM  

olohhh. geramnye kalo cam tuh. hoh, takpe2, mesti ade lagi yang besttttttttttttttttttt gile kan? amin amin amin!

~N@n@~ May 27, 2011 at 8:48 AM  

sedih tau murni...balik keje cite ngn ibu sume.along pon ader.aper lagi, hujan dalam rumah pun turun laaa..heheh..along 'awak' tu gelakkk ajer..bukan nak pujuk.hampehhh

About this blog

blog budak ni laa...selamat datanggg.....
Powered by Blogger.

tatapan

jom kita kongsi cerita yang baik di kongsikan yang buruk jadi pengajaran smile

Followers

Featured Posts