don't worry we have allah on our side...amin

"orang yang dinaungi hidayah akan takut jika kehilangan rasa jujur, rasa syukur dan jiwa besar"

seperti yang di duga...kau kembali........

'Awak dah jadi teman saya...sy suke sangat..' :)

'Bila sy ader masalah, sy selalu tanye pendapat awak..saya luahkan segalanya..'

'Awak pendengar yang setia..awak sentiasa sabarkan saya..' (",)

'Saya tanye awak, kenapa awk sentiasa sabar kan saya je...aper yang perlu saya lakukan..??'

'Awak cakap, sebab saya pasti akan temu jalan yang sebernarnya...'

'Saya tak faham.... :('

'Awak cakap, Semua tu ada lah dugaan Nya..Dia hanya untuk menguji pada kita...percaya la...Tuhan turunkan hujan walaupun tengah panas terik...kenapa???..kerana selepas itu, Dia memberikan kita PELANGI yang sangat indah sehingga kita akan tersenyum sendiri'.. :)

'Ayat tu memang menyedapkan hati saya..saya pulang kerja..tibe-tibe saya ternampak sesuatu..terus saya taip mesej untuk awak'

'....Betol kata awak..saya nampak PELANGI...sy tersenyum sendiri...hati saya tenang sangat..time kasih awak..... :)


'Dan sehingga sekarang, sy masih lagi mencari pelangi dalam hidup saya...semoga ianya sentiasa ada walau di mana sy berada...

seperti yang di duga, kau kembali wahai tahun baru...semoga pada tahun baru ini, banyak sinar yang ader..nana akan lebih fokus, sentiasa sabar,sentiasa dalam senyuman dan di harap sentiasa di permudahkan urusan dan bahagia bersama keluarga yang tersayang..amin :)

0 komen-komen:

About this blog

blog budak ni laa...selamat datanggg.....
Powered by Blogger.

tatapan

jom kita kongsi cerita yang baik di kongsikan yang buruk jadi pengajaran smile

Followers

Featured Posts