don't worry we have allah on our side...amin

"orang yang dinaungi hidayah akan takut jika kehilangan rasa jujur, rasa syukur dan jiwa besar"

bila komputer buat perangai....tuannye jadi 'TING TONG' (Part 1)

Aku mempunyai seorang teman, nama nye cik tik...dia comel dan berwarna kuning..dan agak gemuk sebab dia selalu makan..aku pun tak tahu dia makan aper.hehehe...(hai..namaku cik tikkk)
pada suatu hari, cik tik bertanya kepada ku..kenapa aku bermuram durjana (perghh ayatt)
aku pun cerita la kat cik tik ni sebab ape aku bermuram..komputer aku rosak dan memerlukan kesabaran yang tinggi untuk membetol kan pc tersebut.tension dibuatnya kerana skirn komputer itu stil loading pada setup dah tak bergerak.cik tik pun melihat skrin yang aku maksudkan.dari riak wajah nye memang dia begitu simpati dengan nasib yang menimpa aku ni.(kesiannye, napa tak loading yeaaa..kata cik tik)
tetibe, aku terkejut..lepas dia tengok pc aku ni, dia bergulingggg-gulinggg..
pelbagai aksi yang dia kasi tunjukkan pada aku..tak kan nak menghibur kan hati aku kott..buang tebiat ke apee kann..gulingggg...gulingggggggulinggggg lagiiiiiii........
nana pun dah jadi macam herannn...buang tebiat ke cik tik nii kan..orang lagi stres-stres dengan komputer dia boleh pulak buat aksi gimnastik beliau depan kita ni haaa...ishh..
rupanya cik tik ni ingin menyampai kan sesuatuu...last sekali dia tunjukkan kan pada nana suatu perkataan yang memang membuatkan rasa nak makan je cik tik niii....
ni haaa
---
---










---



--



--




--
rasanyeeee...patot goreng keee patot bakorrr jeeee.....

2 komen-komen:

aslieyna aziz December 6, 2011 at 11:12 AM  

hehehe...comel la cik tik tue...jgn goreng nana, panggang je, bt mcm ayam golek pun sedap...hehehe

~N@n@~ December 6, 2011 at 3:04 PM  

heheh...sedap ek??..macam tak lalu lak nak makan.sebab cik tik tu comel sangatt.hehe

About this blog

blog budak ni laa...selamat datanggg.....
Powered by Blogger.

tatapan

jom kita kongsi cerita yang baik di kongsikan yang buruk jadi pengajaran smile

Followers

Featured Posts